انتصاب مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه‌ اقتصادی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی ، «مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون» منصوب شد .

سعید محمد در این حکم حسن ملک حسینی را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون منصوب کرد .

مشاور رییس جمهور ، در این مراسم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و مسئولین استان گلستان برگزار شد ، گفت : منطقه آزاد اینچه برون می تواند به شکوفایی اقتصاد و توسعه گلستان کمک کند و معیشت مردم گلستان را ارتقا‌ء دهد .

منطقه آزاد انزلی ، معین منطقه آزاد اینچه برون

 دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی همچنین منطقه آزاد انزلی را به عنوان معین منطقه آزاد اینچه برون معرفی کرد و گفت : منطقه آزاد اینچه برون تا زمان شکل گیری و توسعه از طریق منابع مالی منطقه آزاد انزلی حمایت می‌شود .

گفتنی است ؛ «دفتر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون» در شهر گرگان استان گلستان واقع شده است .

یادآور می شود ؛ در ابلاغیه‌ای که از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور اعلام شده است ، هر منطقه آزاد با توجه به نزدیکی و همچنین شباهت‌های منطقه از لحاظ اقدامات و ظرفیت‌های تعریف شده به عنوان معین آن منطقه معرفی شدند .

با رأی اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام ، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی «مهران» در استان ایلام ، «سیستان» در استان سیستان و بلوچستان ، «بانه ـ مریوان» در استان کردستان ، «بوشهر» در استان بوشهر ، «قصر شیرین» در استان کرمانشاه ، «اردبیل» در استان اردبیل و «اینچه برون» در استان گلستان به تصویب رسید .

نام منبع: پرتال حمل و نقل

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


مطالب بیشتر

آدرس: تهران، خیابان خرمشهر، جنب بانک شهر، پلاک ۶۰، طبقه ۵، واحد ۹

کلیه حقوق این ‌سایت متعلق به شرکت بهینه ترابر آژور است.